Monday, October 31, 2016

16 Sebab Mengapa Anda Memerlukan Tuala Wanita Lexee

Entri #16 : 16 Sebab Mengapa Anda Memerlukan Tuala Wanita Lexee
Teks dan Foto: Siti Mariam Morshidi

Tuala Wanita Lexee

Assalammu'alaikum

Di media sosial, saya aktif untuk memberikan maklumat dan menyebarkan kebaikan produk Lexee ini.  Mungkin para wanita di luar sana tertanya-tanya mengapa saya  menyarankan anda memakai tuala wanita Lexee ini.

Baiklah saya cuba memberitahu secara umum ya.


  1. Ia berasaskan 100% kapas asli.
  2. Bukan dari bahan kitar semula dan sisa buangan.
  3. Bebas racun dioksin.
  4. Bertahan sehingga 12 jam.
  5. Sentiasa kering,segar dan selesa.
  6. Mempunyai 8 lapisan untuk pad dan 5 lapisan untuk pantiliner.
  7. Menghilangkan bau busuk.
  8. Mengatasi ketidakselesaan semasa haid.
  9. Menyedut kotoran yang tersimpan.
  10. Menyedut gumpalan darah dalam uterus.
  11. Mengatasi masalah kegatalan.
  12. Mudah dicuci.
  13. Amat nipis dan selesa.
  14. Rasa sejuk dan nyaman
  15. Berbau bunga-bungaan.
  16. Mengelakkan punca kanser pangkal rahim.
  Kalian boleh rujuk entri saya yang lepas untuk maklumat yang lebih mendalam mengenai tuala wanita Lexee.  InsyaAllah, saya akan sentiasa untuk mengemaskini apa sahaja info yang berguna demi kesihatan aset wanita kita ini.

Harga satu pek:

  • Pantiliner Lexee: RM20 (30 keping)
  • Day Use Pad: RM18 (10 keping)
  • Overnight Use Pad: RM18 (8 keping)
Ingin menjadi ahli seumur hidup produk Lexee?
Whatsapp/Telegram: 019 838 2601 (Puan Mariam)

No comments:

Post a Comment