Wednesday, October 26, 2016

Testimoni Pengguna Lexee Siri 2

Entri #13 : Testimoni Pengguna Lexee Siri 2
Teks : Siti Mariam Morshidi
Foto : Siti Mariam Morshidi

Alhamdulillah

Saya rasa terharu dan bersyukur apabila pelanggan-pelanggan berkongsi manfaat menggunakan tuala wanita Lexee.  Hari ini saya ingin berkongsi beberapa testimoni pengguna yang menggunakan tuala wanita Day Use dan Overnight Use Lexee.

Ia bukan direka, tetapi ia adalah pengalaman sebenar mereka yang menggunakannya.  Nama ditutup atas permintaan pelanggan sendiri.  Ia adalah hasil edit dari 'screenshot' perbualan bersama pelanggan di media sosial.










InsyaAllah saya akan kongsikan lagi testimoni dari semasa ke semasa.  Setiap kali pelanggan membeli dari saya, saya akan doakan agar ia membawa manfaat dan dapat membantu meningkatkan kesihatannya.

Bagi yang ingin menjadi rakan niaga Lexee atau nak order bolehlah menghubungi saya ya:
Whatsapp/Telegram: 019-838 2601 (Puan Mariam)

No comments:

Post a Comment